Daily Archives: 27 Januara, 2010

Pozdrav svima…

Ako cemo posteno: najteze je poceti sa blogom    🙂

Vec sat vremena pokusavam da izaberem templates temu  za izgled bloga…Ne znam je li mi ovo najpamentije rjesenje, ali i ne vidim puno izbora od ovih koji su ponudjeni.

Nemojte ni misliti da sam perfekcionista…Vise bih rekao umjereni konformista i blagi hedonista.   🙂     🙂

Prosto, volim se lijepo osjecati kad dodjem na svoju blog stranicu. E, zato mi je vazna tema i izgled bloga.

To vam je kao kad volite neko mjesto gdje svratite uvijek da popijete kafu i da razmislite o necem vaznom. Znaci, ne volite da vas remete neki detalji koji , jednostavno, ne  trebaju da budu tu.

I eto…

Kako samo uvukoh u moju mrezu nekog koji ovo cita. Bukvalno poistovjetih blog stranicu sa biti ili ne biti.. ha..ha..

Posto mi je najvaznije da sam poceo, o necemu (a nisam ni o cemu), onda  cu sad  vrijedno da nastavim azurirati ovu stranicu i da uredim sve ove stranice, kategorije i ko zna cega ima svega tu.

I to fino, lagano, uz ponocnu kafu…

😀

Create a free website or blog at WordPress.com.