Out Of The Night- The Allman Brothers

Ova pjesma je raniji rad brace Duana i Grega Almana.

Samo da podsjetim da je na Rolling Stone listi najboljih gitarista svih vremena Duan Alman na drugom mjestu iza neprikosnovenog Dzimija Hendriksa.

Ovu dragocjenost od pjesme sam jedva izvukao samo sa jednog linka YouTube. Cak ne postoji ni na mocnom share-u  Lime Wire. Na Rapidshare-u postoji mozda na dva mjesta, ali treba download-ovati cijeli album.

Snimljena je 1968 god na albumu The Hour Glass. Znaci, ja sam rodjen tri godine kasnije. 🙂    Istina je da su neke melodije i pjesme zaista besmrtne.

Jako me cudi me, takodje, zasto ne postoji vise obrada… Autentican lyric takodje nisam nasao na Google. Bas nikako.

Sve ovo pisem za ljubitelje starog dobrog rock-a da sacuvaju i zapamte ovu stvar. Po mom sudu ovo je mozda jedna od najboljih pjesama od The Allman Brothers-a, ali u istoriji cijelog rocka.

Drago mi je bar sto sam ovo nasao. Hvala covjeku za upload…

Categories: nekategorizovano | 1 komentar

Kretanje članaka

One thought on “Out Of The Night- The Allman Brothers

  1. Postovani,imam Dete od 14,meseci do unazad dva meseca je stalno pricao Mama,sada ne,brblja stalno nesto al ne prica,zna sve sto mu objasnim da uradi,imitira Moje radnje,medjutim Pre je Bio vezan za dedu i Babu a sad kao da ih ne poznaje,prati sve pogledom,voli zivotinje,stidi se od drugog ljudi,dosta je hipetaktivan ne moze paznju da drzi duze od Minute,nekad tako cudno mase rukama,zna da Sam mu Mama od mene se ne odvaja,kad hoce nesto pokazem rukom ,plasila se da nije autistican,samo zuji negde nema vremena da se smiri sekundu.U kolicima ne moze da sedi dugo,kad ga hranim isto tako,plasi me sto ne prica,kad se povredi place,kad mu nesto ne dam zakoceni se od placa.Nocu se desilo da se probudi i vristi ne mogu da GA smirim.

Vaš komentar :

Create a free website or blog at WordPress.com.