Tamno Nikšićko!

Nije slucajno sto je tamno 😀 !

Ova sva domaca piva ( na moju veliku zalost) postadose toliko razvodnjena i pomisljam cesto da ih vise ne pijem. Svaki dan postaju sve blaza i blaza… a ne daj Boze, kad narucim toceno pivo, ne znam sta da ocekujem.

Totalno sam razocaran u domacu pivsku industriju. Nema vise kvaliteta. Sve zivi od stare reklame i nekadasnje slave. Bukvalno, nema nista ni da se popije.

Od aktuelnih piva jedino je paznje vrijedan ceski „ Staropramen“ i nadam se da ce ostati istog kvaliteta zbog cinjenice da je strano pivo. Da je domace -odmah i bezuslovno treba ocekivati malverzacije.

Ali, se na trzistu se pojavilo aktelno NIKSICKO TAMNO.

Sad cu napisati sta pise na etiketi:

„Prouzvodi i puni: Apatinska pivara , Apatin.d.o.o, Trg Oslobodjenja 5, 25 260 Apatin .

Proizvedeno u Srbiji po licenci „Trebjesa „-AD Niksic.

Crna Gora

——————————

Specijalno tamno pivo.

Pasterizovano.

Sad najvaznije!

Alkohol 6,2%vlv

Ekstrakta 14,8

Sluziti rashladjeno na 5%C.

Cuvati na suvom i hladnom mjestu.

_____________________

Upotrebljivo do:   vidi dno  😀

Za sad  TAMNO NIKSICKO brani ugled jadne i ocajne domace balkanske industrije. Prosto pomislim da je u pitanju neka zavjera koja vodi unistenju konkurenskih piva i da ostaje samo Jedno i Jedino.

I konacno se pitam: kakav je to LIK koji pije pivo ispod 5.0% jacine? Bolje da pije izvorsku vodu zbog zdravlja …

Domaca industrijo: pala si na niske grane.

| 2 komentara

Kretanje članaka

2 thoughts on “Tamno Nikšićko!

  1. Svratila sam do tvog bloga da vidim čega sve tu ima i zadržah se, što znači da imaš odlične tekstove i da mi se dopada kako pišeš i o čemu. 🙂 I tako od biografije, problemima sa decom… pe preko Mostara i Vojne gimnazije, dođoh i do piva. 😀

    Letos na moru u Crnoj Gori nisam pila Nikšićko pivo baš iz razloga što „se pokvarilo“, izgleda da Laško počinje preuzimati primat u CG ili mi se samo čini? Pored Staropramena i Laško se sada valjda računa u strana piva? 😀

    Kad sam već počela da komentarišem da kažem da sam sa velikom pažnjom pročitala post o VOSVŠ Maršal Tito Mostar, kao i komentare. U to vreme kada si ti bio tamo bio je i jedan moj dobar drug, stariji od tebe 3 godine, kasnije je bio oficir u 63. padobranskoj, pa sam se naslušala priča o vašoj gimnaziji. 🙂 Bilo je to lepo vreme.

    • E, hvala sto si svratila.
      Nesto mi se ne pise vec duze vreme, a materijala i tema na pretek.
      Lasko pivo je uvek bilo dostupno i dosta je kvalitetno danas, dok su ova ostala piva pocela da bivaju bezobrazno losa. Daj nam Boze ostre konkurencije medju pivom, pa cemo sve ostalo lako 😀 😀
      Ja sam bio 26 klasa, i ne znam da li bih se setio ko je on…Bilo nas je tamo mnogo, a vremena je bas proslo.

      To sto si cula o nasoj gimnaziji je ostalo u legendi bivse Jugoslavije.Najbolja skola , i najbolji ljudi…U staro dobro vreme, slazem se 🙂

Vaš komentar :

Blog na WordPress.com.