Kako da racunar radi brzo i pouzdano?

Imao sam prilike da rjesavam probleme usporenog rada racunara, zatim totalno blokiranog  gdje ne moze ni operativni sistem da se podigne, pa cu napisati nesto ukratko sta bi trebalo da se uradi da uvijek operativni sistem, a samim tim i racunar bude funkcionalan.

Najcesci problem je neoptimizovani racunar, ako nema Internet, ili virusom zarazen racunar  sa  puno malicioznih fajlova – malware , spywarea, wormova itd. ako ima Internet konekciju.

Posto ja vodim racuna o tome, napisacu koje bi programe trebalo da instalirate da bi radili na racunaru bez problema. Posto ima na Internetu lavina savjeta, ja cu to napisati najednostavnijim jezikom kako bi me shvatio i neko ko je pocetnik.

1. Kaspersky Internet Security – moze se skinuti OVDE a aktivacioni kod i uputstvo kako se to radi na ovoj stranici s tim sto se morate registrovati. Ako neko govori da ima i drugih antivirusa, npr. NOD32 , Norton i ko zna koje jos, to su nekvalitetni antivirusi koji propustaju mnogo, ali zaista mnogo stetnih fajlova i koji dovode do zagusenja rada operativnog sistema. Znaci, jedan i jedini i najbolji je Kaspersky Internet security.

2.   Malwarebytes’ Anti-Malware je programcic koji brise i najsitnije maliciozne programe i fajlove koje zalutaju u racunar putem e-maila, naprimjer. Njih je jako tesko otkriti i sa Kasperskim, ali  Malwarebytes’ Anti-Malware ih brise jako uspjesno , tako da zaista mislim da nema boljeg programa za to. Ovaj program se skida sa popularnog Rapidshare-a , i u skinutom sadrzaju postoji i crack, ili licenca, tako da ga mozete koristiti kao punu verziju, a ne samo probnu.

Image

3. RegCure je mali program za ciscenje registar baze racunara koja se koriscenjem zatrpa sa ostacima nepotrebnih programa koji su vec deinstalirani, sa ostacima  fajlova igara koje su obrisane, sa privremenim fajlovima sa interneta koji nepotrebno stoje u registar bazi i zauzimaju memoriju racunara. RegCure uspjesno sve brise, a ima i opciju kao i predhodni program da se podesi automatski i da sam po sebi srecuje registar bazu. Moze se skinuti OVDE

4.  Advanced SystemCare je poslednji program koji morate instalirati zbog optimizacije racunara. Lak je za instaliranje, a krekovanje se radi poslije iskljucenja sa Interneta (offline), jer u suprotnom registracija nece uspjeti. Advanced SystemCare je odlican program koji dovede rad komponenti racunara u harmoniju i medjusobni interaktivan odnos, tako da poslije optimizacije i defragmentacije koja se uradi ovim programom racunar postaje osjetno brz za rad. Program se moze skinuti OVDE

Kad instalirate ove programe, i upotrijebite ih bas ovakvim redoslijedom kako sam ih postavio, nemate vise sta da brinete oko svog racunara. Uvijek ce biti brz, mocan i funkcionalan  🙂

Categories: nekategorizovano | 9 komentara

Kretanje članaka

9 thoughts on “Kako da racunar radi brzo i pouzdano?

  1. da li je Kasperski antivirus besplatan?

  2. Naravno da nije… 😀 Ali ga napravis besplatnim. 😀 😀

  3. Mislis krekujem i sl ,,,:D

    Zar nije lakse instalirati linux i zaboraviti na bilo kakvu pojavu vrste tipa virusa…. 😀

  4. to bas i nije crna strana linux-a, svako ko ga koristi zna to,, svakako da linux ima svoje nedostatke, ali sto se tice sigurnosti trenutno prevazilazi windows

    crna strana windowsa bi bila poveca ako bi se neko uhvatio da je pise

    :))

    • Mislio sam da predjem na Linux, ali su me odvratili iz jednog razloga: Gejmer sam, a ostali kolege gejmeri su nagrdili Linux tako da sam odustao.
      Nekoliko puta sam radio na Linuksu i svidja mi se interfejs…Ali, bitnije mi je da OS nosi igru od 13 GB i sa uzasno zahtjevnom grafikom.

  5. u tom slucaju si u pravu, linux definitivno nije za igre, ali za to su krive korporacije koje prave igre zato sto im se ne isplati da podrzavaju besplatan softver

    ubuntu ultimate edition vazi za gejmerski linux, neznam jesi li se raspitivao u vezi njega…………..?

  6. nenad

    treba mi kako da nadjem aktivacioni kod za kasperski 2012

    • Nenade, evo ti uputstvo kako ces da aktiviras Kaspersky Internet Security 2012:
      —————————————————————-
      1. Open Kaspersky 2012 License Manager by clicking ‘Insert your activation code here’ or ‘Manage License’ (from lower right corner).
      2. Click the ‘Activate the application’ button.
      3. Disable your Internet connection (either disable Network adapter from control panel or turn off your modem/router).
      4. Select the ‘Activate commercial version’ radio button and enter the activation code as 11111-11111-11111-1111X. (Delete any trial key first if you want, by clicking the red X next to the license number).
      5. Click Next, you will then get the option to activate kaspersky using a key file.
      6. Browse to the key location on your computer and activate kaspersky using a key file. You can then turn on your Internet connection.

      ——————————————————————————–
      A evo ti i LINK sa najnovijim kljucevima od danas.Downloaduj ih sa hotfile i aktiviraj Kaspersky koristeci jedan od njih:

      http://hotfile.com/dl/128773807/afc2370/04.09.2011.zip.html

      Ako bude problema- objasni konkretno, pa cemo to resiti.

      Usput receno, ja sam imao KIS 2012 ali sam ga deinstalirao i vratio staru verziju KIS 2011. Jednostavno mi je strahovito usporio sistem, a cesto i blokirao desetine stranica.Ne znam zasto se to desavalo, ali nemam neko misljenje o njemu.

Vaš komentar :

Create a free website or blog at WordPress.com.