Snijeg

I evo ga jutros pada… 🙂

Mart je , ali ga je lijepo vidjeti. Doduse, nije ga bilo ove zime tako puno pa nekako mi je potrebna „doza“ tog vizuelnog dozivljaja zime.  Znaci, da mi zima ne prodje neopazeno koliko je god ne volim.

Valjda sam poceo da volim snijeg kao suprotnost, kisi koju sve vise mrzim. Heh… kisa napravi dan morbidnim: ne izlazi mi se, spava mi se, i kad pada kisa mogu da, recimo, satima gledam na TV nesto sto u normalnim okolnostima ne bih ni pomislio da mogu da gledam.

Kod mene je to bar tako: klimatske promjene su vise  u svijesti a ne samo u prirodi. 🙂

Kad pada snijeg, nekako stvara nekakav poredak,a  kisa je uvijek blato, vjetar je prasina, itd.

Juce sam gledao putem TV-a da u SAD pada snijeg takvom snagom da je paralisao sve. Kazu da ne rade ni skole, a kako se vidi na snimcima tako je velik, a i automobili se gotovo ne vide ispod njega. Normalno, sluzbe za ciscenje su u pripravnosti, akcije ciscenja su neprekidne itd.itd. Prava slika americkog organizovanja.

I na kraju tog priloga o tom snijeznom haosu, kamera ide na grupu djece koja se igraju i valjaju u tom snijegu, uz komentar reportera „Evo, ima neko i kome snijeg ni malo ne smeta“ .

Najbolje je tako .  🙂

Categories: nekategorizovano | Ostavite komentar

Kretanje članaka

Vaš komentar :

Create a free website or blog at WordPress.com.