Vrac

Ponekad za znacajne stvari odlucuju sasvim nebitne finese…Govorim u slucaju kad nesto moramo uraditi a u dilemi smo izmedju cuvenog DA ili NE.

Naravno…pitamo i druge sta da radimo, ali ipak donosimo odluku sami.

Koje su to nebitne finese?

E, da bih dosao do toga, hajde da vam ispricam moju pricu od prije par dana.

Nemojte me kritikovati ako kazem da ponekad vjerujem i u nadprirodne stvari, ali ne u smislu okultizma, magije, gledanja u kuglu.. i ko zna sta vec.

Svi pomalo procitate horoskop, pogledate u solju od kafe, kad su vazne stvari , ispiti, dobijanje posla…svi to pomalo cinimo, zar ne?

Citao sam da su sportisti u tome najrevnosniji . Pred vazna takmicenja oblace “srecne” dresove itd…

Ja vjerujem,recimo, da postoji bioenergija.

Ali, necu sad pisati o bioenergiji. Samo cu da kazem da, kad procackam kroz Google, mogu da nadjem i udruzenja bioenergeticara, i metode rada…Uostalom. Pogledajte i sami o ovoj “alternativnoj” grani medicine.

I prica pocinje ovako…

Prije nekoliko dana sam se cuo sa rodbinom iz Makedonije sa kojima stvarno nisam dugo godina bio u kontaktu. I tako kroz pricu, dotaknem se toga da bih za jedan problem trebao bioenergeticara, tek toliko i neformalno.

Medjutim, rekose mi da u Makedoniji ima jedan nadaleko i nasiroko poznat BIOENERGETICAR koji zaista pomaze ljudima u svim mogucim problemima. Dakle, nisu ga nikad posjetili, ali o njemu se puno prica.

I zovu ga svi Исцелител.

U prvi mah mi je bila prica neobicna, ali hajde da ga provjerim, rekoh…A kako? Zna se –Google.

I nadjoh ga u pretrazivacu…

I nadjoh njegovu knjigu za download..

I nadjoh njegov FB nalog, Youtube video

🙂

Naravno, vrhunac je bio kad sam nasao njegov blog.

Knjiga je dosta cudna i misticna, koliko shvatih sve na makedonskom… Nazvao je “Sveta Knjiga”. Napisana je rukom, a stranice skenirane. Dakle, nije obradjena u stampariji. Valjda da napravi i efekat kod citaoca.

Na blogu ima fotografija: stoji On sa rukama iznad glave nekom tipu, i ta slika izgledase vrlo autenticno i uvjerljivo

Na FB nalogu je drugacija slika. On  udesen u neko solidno odijelo, sa casom u ruci, kao da nazdravlja. Samo ta jedna slika i nista vise.

I on sebe zove Исцелител, inace…

Kad sam pogledao Youtube, ima snimaka njegovog gostovanja na raznim TV stanicama i emisijama. Kamera je snimala i kolone ljudi koji cekaju da dodju na red kod njega ispred kuce. Kaze da radi sve besplatno, ali da svaki tretman mora biti iz tri puta…

Kad citate njegovu knjigu, nailazite na cudne stavove: kaze da su sve religije pogresne i da sve radi Duh koji je od Boga…i da ne pisem o tome jer me zaista nije ni zanimalo previse.

Zanimalo me kako on to radi i lijeci… Kroz ona objasnjenja shvatio sam da radi neki oblik telekineze , odnosno osjeca gdje je Greska fizicki i on to ispravlja. U knjizi ima opisane gotovo SVE bolesti i njihovu prirodu. Interesantno, nazivi bolesti su medicinski autenticni, ali je interpretacija tih bolesti je  kolokvijalna. Vidio sam, izmedju ostalog, da lijeci i sizofreniju i neke psihoze…

Nisam vam rekao kako izgleda. Ako ste zamisljali da ima bradu kao Gandalf ili stariji covjek –grijesite!

Mlad i to vrlo. Obucen kao i svi mi i nista nema ocekivano neobicno kod njega. Naravno, postavljene su slike gdje su mozda izrazajne njegove oci. Valjda, opet, da bi izazvao impresiju kod posmatraca.

Ostalo mi je da jos pretrazim sta ljudi kazu za njega.

Podsvjesno sam i odlucio da ga posjetim, zapravo. Rekoh sebi, nemam sta da izgubim, a i zazelio sam se Makedonije. Posto ovih dana treba da sredjujem dokumentaciju za auto, zamjenicu stari pasos za novi …sve sam isplanirao.

Citajuci komentare, dakle, vidim da su jedni ljudi za njega, drugi su skeptici, treci su uzdrzani. Znaci, svako ima svoju pricu.

I kad sam gotovo htio da zatvorim njegov blog i komentare, predjoh na drugu stranicu i procitah dva komentara , od kojih umalo ne padoh od smijeha:     🙂     🙂

абе врач нешто против педеризам лек да не имаш?

(PIPO™ 28 Мај, 2009

Пипо, тешко од тоа брат.. си наебал

(outTake 31 Јули, 2009 )

I odustadoh od  Исцелител-а.

🙂      🙂     🙂

| Ostavite komentar

Kretanje članaka

Vaš komentar :

Blog na WordPress.com.